JOSEFINE & ELINOR

MEMORIES NEVER DIE

Kategori: Allmänt

Godförmiddag ♥
 
Jag vaknade för en stund sedan, skönt med sovmorgon när man jobbat kvällen innan.
Ikväll blir det jobb igen, men innan dess blir det lite tråkig städning. Hehe. 
 
Nu har väl alla börjat skolan igen också, det känns lite knepigt att inte ha börjat jag med, 
men det är väl nu livet börjar antar jag. Alla nya vägar öppnas och man får alltid ta egna initiativ. Det var en trygghet med skolan, en klass full med skratt och prat som man kunde vända sig till när man ville. 
Jag kommer aldrig släppa mina fina vänner som jag mötte i gymnasiet. Men nu är man fri.
Det är dags, dags att se om vingarna bär. 
 
Kramar från Elinor 
 
Jag och min fina Heléne på Louise födelsedag ♥
 
Jag, Sofie (som jag och Louise träffade i Alanya) och Louise på hennes födelsedag ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: