JOSEFINE & ELINOR

GÖTEBORG.

Kategori: Allmänt

 
gooookväll! sitter i min mjukisdress i soffan och kollar på .... fotboll. (inte jag som vill se) ;)
 
idag gick vi upp tidigt, vi har haft problem med badkaret ett tag så idag tog vi tag i saken och fixade detta, anders fixade och jag langade mest verktyg till honom. sen så har jag tvättat och sånna tråksaker idag med, och så var vi hemma hos anders föräldrar och käkade lunch. en bra söndag har det allt varit. :)
 
i fredags fick jag och josefin för oss att dra till göteborg och gå ut där. sagt och gjort så bokade vi ett hostel (!!) och satte oss på tåget som tog oss till storstaden! det var en sjukt rolig natt där nere som slutade med en borttappad plånbok. haha.. men jag fick tillbaka min plånbok på söndagen då någon snäll själ hade lämnat in den till polisen. TACK ♥. 
 
det har varit en toppenhelg men imorgon är det dags för jobbet igen. påtal om det, jösses vad jag trivs på mitt jobb. att känna GLÄDJE när man ska till sitt jobb är det nog inte så många som gör, men jag är en av dom :) 
 
nååja! nu får ni ha en fin kväll ♥ puss & kram från elinor. 
 
bild på mig och jossan från i fredags
 
evig vänskap!
 
jobbelijobb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: