JOSEFINE & ELINOR

---

Kategori: Allmänt

God dagens alla vänner. ♥ Hoppas ni mår fint. Jag mår toppen :) 
 
I helgen som var jobbade jag jättemycket, så kände att det inte var någon idé att skriva något här för det är ju inte så kul att höra på direkt ;)
Men jag var ute på matfestivalen en sväng i fredags med min bror och hans sambo, det var både mysigt och kul att träffa dom efter sommaren. Vi åt en jättegod räksmörgås i harrystältet, men det blev inte så långvarigt eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. På vägen hem gick jag förbi Lollo och Matilda som satt på rådhuset.
 
Just nu så sitter jag hemma, lollo var här för en stund sedan och tog en morgon kaffe innan hon skulle iväg och jobba. Jag ska alldeles strax pallra mig ut på en prominix och sedan ska jag iväg och jobba kvällspass. 
Så himla skönt till helgen då jag ska vara ledig fredag, lördag och söndag. Och på lördag blir det partajjjjj!! 
 
Happ, då hade jag inte så mycket mer att säga, hör av er till mig kära vänner om ni är sugna på att ses något i helgen som kommer. :)
 
Kramar från Elinor 
 
En passade bild på mig och Lollo från förra veckan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: