JOSEFINE & ELINOR

JULDAN'

Kategori: Allmänt

H e j k ä r a l ä s a r e !
Hoppas att ni mår toppen efter all julmat som åts igår, kanske även idag för vissa? :) Jag mår toppen och är jättenöjd för alla julklappar jag fått av mina nära och kära. Bästa var nog min jacka som jag fick i förtidig julklapp samt mina snygga pumps som jag fick av anders, så snygga så att jag nästa smälter. Kan visa dom på bloggen senare eller imorgon!
Just nu sitter Anders och spelar tv-spel medans jag precis målat mina naglar orange, hur snyggt som helst och ikväll blir det fest :D Förfest men underbara vänner och pojkvän kan inte bli bättre, kommer bli en kalas kväll :D
Nu måste jag göra mig iordning så att jag inte blir sen. KRAMAR och ha en fin kväll. / Elli
Ps. I veckan kommer Jossis hem. Som jag längtat. Hon kommer vara neger ._. Hihi Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: