JOSEFINE & ELINOR

update!

Kategori: Allmänt

hej raringar, FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT att vi inte har uppdaterat men vi har nog haft fullt upp. jag tänkte berätta om min helg och dagens planer, i fredags jobbade jag till 19.30 efter det så kom Vicki och hämtade mig på jobbet så drog vi hem till henne och gjorde i ordning oss för att sedan möta upp Jossis. Vi gick till Pitcher's och satte oss där och började dricka lite och äta. Kvällen slutade med att vi dansade L O S S på bogrens. Jag hade en superkul kväll. I lördags så var det chilldag (tur att det regnade ute) med anders. På kvällen kollade vi på film och hade tv-mys. Igår, söndag gjorde jag och Anders en spontantrip till IKEA och köpte lite julklappar, det är så mysigt att åka iväg med någon man tycker om. Eller hur? =) efter ikea så åkte vi hem till hans mamma och pappa och åt söndagsmiddag. himla gott. :)
Idag är det klippning + slingning som gäller och inatt ska jag jobba.
Vi hörs mer senare. Puss & Kram Elinor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: