JOSEFINE & ELINOR

PREMIÄRINLÄGG

Kategori: Allmänt

Hallå fans, eller fans vetitusan om jag ska säga.. verkar ju inte som att vi har några besökare direkt, nepp det hade vi inte ne, 0 bra jobbat ELLI! Men men det ska det blir ändring på så får väl som sagt börja med ett stort felet för att jag varit dålig på att uppdatera... eller dålig och dålig, KASS rent ut sagt.. inte gjort en enda inlägg.. FY SKÄMS! så idag blir det premiär för Jossipossi. Vilket fantastiskt höst vi haft, höstjackan har används ändå in på halva november.. helt otroligt!! Nu däremot 16:e kom den riktiga kylan här till skövde och bet tag i våra kinder.. skövde haha vem fan skulle läsa denna blogg som inte är ifrån skövde!! Iaf, idag har jag då gått i skolan ända till 15 sedan blev det shopping och mat med läckra elinor! införskaffade oss var sin kuvertväska samt att jag även blev sugen på en parfym, så det blev det också! Nu blir det mys och ladda inför morgondagen då jag ska jobba med min lilla barngrupp, mer om det tar vi en annan dag! Kram Jossi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: