JOSEFINE & ELINOR

REGN

Kategori: Allmänt

Tjoflöjt alla läsare! ....Haha "Tjoflöjt" Vilket ord.

Dagen började hur bra som helst med sol och sovmorgon och nu sitter jag här med dundrande huvudvärk och regn utanför fönstren. Inte så härligt.. Men idag har jag iallafall köpt balbiljett till studentbalen. Det känns mycket positivt ;)

Förövrigt så håller jag på och arbetar med min hälsopedagogik. Och hälsokorset. Mycket intressant....

Och annars så ska jag inte till skolan på en hel vecka eftersom imorgon ska vi ha katastrofövning med räddningstjänsten och på fredag så ska vi ha volleyboll med omvårdnadsprogrammet hela dagen och på måndag + tisdag så är vi ju lediga! Så himlans sköönt :)

Happhapp, ikväll blir det hoppa i säng tidigt så jag är glad och pigg imorgon inför alla brandmän ;)

Ni får ha en fin kväll så bloggar jag mer imorgon. Kramar Elinor

Bild från i somras + bild på hälsokorset... Så ni lär er någonting av att läsa denna otroligt roliga blogg också ;D
OKEJ.. Jag erkänner väl då att jag har brist på bilder på min dator..... ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: