JOSEFINE & ELINOR

STRESS STRESS ÅTER STRESS

Kategori: Allmänt

Ojj... Här var det torrt!! Ändring på det. Påsklovet var guld, har bara slappat hela lovet, dock umgåtts lite med familjen och pojkvännens familj såklart, men annars bara chillat med vänner och killen.
Nu är det ca åtta (!!!) veckor kvar till studenten vilket är både härligt och.. STRESSANDE!! Jag har 10 kurser som skall avslutas i skolan + lite annat, sen ska man fixa allt till studenten, balklänningen t.ex. den har jag inte fixat ännu.. PUH, börjar bli lite stressad och det är ovanligt att jag blir det ska jag säga er....
AJA..!! Nu får vi allt ta en dag i taget, vi börjar idag, jag har hunnit vara i skolan och umgåtts med två kompisar. Ikväll står plugg och en promenad på schemat. Så det är väl lika bra att sätta igång direkt med plugget...
ha det fint, Kram Elli
En bild på mig och fina Heléne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: