JOSEFINE & ELINOR

Inspiration

Kategori: Allmänt

Tjollahopp!!
Allt bra med er? Jag mår toppen!!! :)
Jag sitter och småpluggar lite till ett prov vi har framöver i historyyyy... Revolutionerna, någon som tycker det är roligt och vill skriva mitt prov?? ;) Haha, skämt o sido..
Är så sugen på att shoppa nu så det finns inte, jag vet inte varför man jag antar att det är för att det inte händer någon just i denna årstiden. Eller jo. Det händer mycket, men inte speciellt mycket som är så kul.. Hehe..
Skitsamma jag hittade iaf två snygga smycken som jag tror att jag kommer beställa hem, lite uppmuntran! ;) Och sen så hoppas jag ju på att det finns mycket snyggt i stockholm i helgen då vi ska dit!
Ne nu ska jag gå ut en sväng i vår-vädret =) ha en fin kväll så hörs vi mer imorgon! PUSS och KRAM Elinor
En nagelring 49 :- och en ear cuff 89 :- Superbra priser!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: