JOSEFINE & ELINOR

onnnnnnnnnsdag

Kategori: Allmänt

Hej bloggen och alla läsare, Elinor här!! ;) 

Jag vet att vi är sämst på att uppdatera men här kommer ännu en sammanfattning av helgen som var;

Fredag: Jag var i skolan på dagen. Slutade kl 12 ungefär sedan tog jag det chill tills min kära efterlängtade vän Ida kom och hämtade upp mig hon min kille. Efter det åkte vi hem till mig och hade en myskväll och bara tog det lugnt.

Lördag: Jobbade i stallet på dagen. Och på kvällen så mötte jag upp min fina kompis Victoria som var på besök i Skövde över helgen, hon bor egentligen i Örebro. Vi åkte hem till Jessica och sedan körde vi på en rejäl utgång!! Det var riktigt kul.

Söndag: Jag och Vicky hängde tills hennes tåg skulle åka. Jag tog det himla lugnt i Söndags ska ni veta ;) Hihi..

Jag hör av mig senare med bilder från helgen och veckan :D

KRMAKRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: