JOSEFINE & ELINOR

trallala

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!!
Tänk att det redan är torsdag, tusan vad tiden går fort. Och snö har vi fått i mängder.
I tisdags var jag med Verinica och Jessica, det var superkul.
Igår så jobbade jag och på kvällen kilade jag och anders över till min bror och hans sambo för lite tv-spels kväll och bullkalas, Emma hade bakat jättegoda bullar som vi åt och drack te, kaffe och saft till ;) Hur mysigt som helst.
Idag vet jag inte vad som händer men något hittar man väl alltid på, jag ska nog vara lite snäll och städa + tvätta åt anders tror jag :) det är han ju värd...!
Det är väl bara att sätta igång, haha
Ha en jättebra da så hörs vi!
Puss & Kram från Elinor
Bild från i tisdags. Jag och Jessica


Jag och Veronica


Bullarna Emma hade bakat igår. Mums.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: