JOSEFINE & ELINOR

lampkontakt

Kategori: Allmänt

Hej på er, Elli här! Förlåt för sämst uppdatering men nu ska jag berätta om min helg för er!!
Fredag: Var i skolan till 13.30 ungefär. Efter det så mötte jag upp jossis så gick vi till en modellgrej då hon skulle plåtas den snyggingen. Det var jätteroligt att få ha vart med på en sådan stor grej och jag hoppas på att få vara med fler gånger! :) Efter det så gick jag hem till min kille och var med honom helga kvällen + helgen ;)
Lördag: Åkte hem till mig och fixade på morgonen för att vi skulle få besök av anders mamma och pappa på middag. Det var jättemysigt och min bror och hans sambo kom förbi och åt med oss också, superkul!!:)
Söndag: SLAPPAT!! ;) Hihi, nej jag och anders har varit och handlat, varit på mio och kollat på lite möbler samt lagat mat. Det blev lax idag, och jösses vad gott det blev!! Riktigt nöjda var vi efteråt;) Nu i eftermiddag/kväll så har vi kollat på EM finalen mellan Danmark och Sebien då vårt käre grannland tog hem guldet (!!) GRATTIS, och efter det kollade vi på en jättebra actionfilm.
Där hade ni min helg!! Hoppas eran också har varit lika bra som min. Imorgon väntas det ny vecka med nya starka tag ..
Nej nu ska jag krypa ner under täcket : ) God natt, vi hörs imorgon!
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: