JOSEFINE & ELINOR

sjukling

Kategori: Allmänt

Tjolahopp! Hoppas att ni mår bra :)
Jag har varit hemma från skolan idag pga sjukdom, så himla segt.
Men jag mår iallafall bättre nu och ikväll ska jag mysa med de jag tycker om mest i hela världen.
Och imorgon ska jag och Joss, my soul sister, ut och dansa och "fira" mig lite i efterskott. Vi har ju faktiskt inte träffats på typ två veckor vilker s u g e r. hehee.
Men, japp! Vi hörs imorgon då kommer jag uppdatera om lite roligare saker!! :)
PUSS & KRAM, ha en supermysig kväll. / Elinor
jag har suttit och kikat igenom mina bilder på datorn och hittade några bilder på mig och mina kompisar från skolavslutningen i nian. det ser så fruktansvärt härligt ut med sommar. godnatt och njut nu av dessa sommarbilder. / love elli
Bild från 2009, när jag slutade 9:an, hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: