JOSEFINE & ELINOR

tisdag

Kategori: Allmänt

Hej fina bloggläsare!
Idag är det tisdag vilken innebär .... ingeting ?! hehe.
Jag sitter i skolan och jobbar med vårt projekt som heter "Från brott till dom", men jag kände att en blogg-paus skulle sitta perfa!! Lite bilder från det gånga 2011 är alltid kul så här kommer det bilder :)
Kramkram Elinor
Jag i Val Thorens v. 7
Volleyboll-spel i snön i VT, sjukt härligt


Hannas 18-årsdag. Hanna & Jag på bild


En kompis från Stockholm och språkresan jag var på 08 kom på besök.
Jag och Daniel på bild.


Här firade vi att jullovet hade börjat den dagen.
Jag, Rebecca & Lousie


Här är en glad höst-tjej vid namn Elinor ;)


Sälen under nyår 11/12.  Vicki  Jag &  Ebba i backen.

Vicki och Jag på väg till backen i Sälen.


Jag och lilla Vicki i liften


Jag på nyårskvällen i en stuga i Lindvallen


Denna söta bild på Louise, Mig och Albin från en klassfest 2011 får avsluta
detta inlägg.

Ha en fin dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: