JOSEFINE & ELINOR

ÄR DET FREDAG? - JA!!

Kategori: Allmänt

HEJ BLOGGEN =)
Hur skönt som helst med fredaaaag, som jag längtat denna vecka. Jag har precis klippt håret på min karl, blev nöjd denna gången med ;) Han också tror jag.. Nu sitter jag och väntar på Helene som ska komma och hämta upp mig sen ska jag helene och alexandra laga mat och tjejmysa hemma hos mig ikväll =)
Min helg kommer att bestå av: JOBB.. Imorgon inom hemvården och på söndag ska jag till stallet och slita hela dagen sen på kvällen så kommer Ida och Ingela, min kusin och faster, hem till oss så ska vi planera student + student firande! :)
Ha en jättemysig helg hörrni. Pussar och Kramar och ta hand om er!
/ E L I N O R
En bild från i lördags hemma hos jessi då hon hade inflyttningsparty
En liten bild på moi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: