JOSEFINE & ELINOR

F Ö R R

Kategori: Allmänt

God kväll på er fina läsare!
Jag sitter helt utslagen hemma i Anders soffa, jag har precis duschat, heeeheee, intressant va?!?!? Iallafall så tänkte jag berätta om min dag. Efter skolan idag så gick jag en sväng med mina fina klasskompisar Albin och Martin på stan, Martin inhandlade även en snygg tröja på MQ. Efter det så gick jag hem då Jossis kom hit på en kaffe, vi bestämde oss för att gå och sola. Sen skulle hon övningsköra så då fick jag vara själv. Tills nu ikväll då jag har hängt på gymmet tillsammans med min vän lollo, och innan gymmet så tog jag en härlig powerwalk i sooolen :D
Intressant dag va? ;) haha...
Jag måste säga att jag bara älskar porslinet som butiken FÖRR säljer. Det är så himla sött och fint. Massa olika motiv och tryck. Jag har faktiskt börjat få sånt porslin av min bror och hans sambo, vilket är jättekul. Jag har fyra muggar med blommigt tryck och två fina skålar i samma motiv.
Nehepp!! Nu ska jag kolla på KALLA FAKTA! :) GODNATT, sov sött!
Pussar och kramar, Elinor.

Sött va? =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: