JOSEFINE & ELINOR

GE MIG FÖRSTA JUNI

Kategori: Allmänt

Bad update fråm min sida nu på några dagar, borde bättra mig!
Heloo, Elinor här. Hoppas att ni har det bra..? Jag är trött efter en skoldag, eller egentligen så har vi typ endast haft en lektion som varade från 14.30 - 15.30, så jag vet egentligen inte varför jag är trött idag... haha...
helgen var grymt bra och den började med fest hemma och slutade med fest hos en kompis i söndags då det var 75 dagar till studenten, där emellan så var jag och jossan ute och festade i lördags..... haha! jag körde bil fredag och söndag men i lördags så gick det vilt till, vi kom hem vid 04.30(!!) men kul var det =)
Det kommer ett nytt datum för den avicii-spelningen som blev inställt när jag och helene var i stockholm. 1 Juni ska han spela på söderstadion, sjukt nice. Då är det ju sommar också ;) Jag längtar nog ihjäl mig snart tror jag....
Hehe. Ikväll blir det träning och plugg... kill me.
He en bra eftermiddag. Kramar Elinor!
A V I C I I
L Ä N G T A R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: