JOSEFINE & ELINOR

I'M BACK HOME

Kategori: Allmänt

Hej bloggen, Elinor här! Jag har saknat att skriva ;)
Det är söndag redan, vilket innebär att helgen lider mot sitt slut.. Som ni såg att käre jossis uppdaterade så blev Avicii inställt i fredags på grund av tidigare olycka på hans tidigare spelning. 10.000 människor stod i kön på väg in i Globen då det ropas ut i högtalarna att "arrangören har tillsammans med polisen ställt in kvällens spelning med Avicii"... 10.000 människor skrek/grät/buade när detta otroligt tråkiga meddelande hördes igenom högtalarna... Självklart så blev man ledsen och besviken, men samtidigt är jag riktigt glad att ingen dog när läktaren rasade ner under hans föreställning, många skadade sig, men som tur var så dog ingen i olyckan!!
Det kommer att komma ersättningsbiljetter och vill man eller kan man inte gå så kan man återköpa biljetterna så det är ju bra iaf =)
Förövrigt så var helgen i Stockholm helt underbar. Vi bodde på finaste hotellet asså! Vårt rum låg på 13:e våningen i Hammarby Sjöstad så vi såg ut över hela Stockholm, otroligt fint var det. Jag skall visa bilder men det hinner jag inte göra nu för nu ska jag hem till mamma och pappa :D
PUSS OCH KRAM, ha en fin söndag allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: