JOSEFINE & ELINOR

Våren, du är välkommen till oss!!!!

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!! Vi har soooool, idag igen! Så himla härligt =)
Idag var jag i skolan vid 9, då vi började vår första lektion sedan hade vi en till och efter skolan gick jag och Lisa ner till torget och solade vid bänkarna där. Det var så skönt och avslappnande att bara sitta där och prata skit och sola i vårsolen :)
Nu till gårdagen; VILKEN STUDENTFEST! Kön till bogrens var längre än när det är löne-helg, hela bogrens var proppat med folk och allt var så jäkla bra!!! Dock så gick jag hem vid 01 tiden, duktig som man är så vet man ju att det är en dag imorgon också ;) Haha... Nemen det var hittils den bästa studentfesten, lätt.
Juste!! Sa jag att jag köpte nya jeans och en blus igår? Ett par ljusblåa jeans och en knallrosa blus. Ska visa någon dag!! =)
Nu ska jag börja packa tills stockholm imorgon!! Ha det fint fina vänner <3 Stora kramar Elinor
Här är en gammal bild på helena och mig från sommaren 2010, haha jag är finnig o goooooooo ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: