JOSEFINE & ELINOR

T R Ö T T

Kategori: Allmänt

Hallå där! Vad är det för väder vi har egentligen...? Sol-regn-blåst-sol-blåst-spöregn-mulet..? Hoppas det blir bättre innan studenten i alla fall.
Jag sitter på mitt rum hemma och hör hur de klappar händerna ifrån hallen, antagligen så gjorde Sverige mål i ishockeymatchen mot Ryssland som pågår just nu på tv 4.
Ikväll ska jag nana tidigt, imorgon ska jag upp till stallet och på söndag ska jag och min man på dop. Så mysigt ska det bli! :) Veckan som gått har bestått av skola, plugg och skola ;) En natt sov jag över hos min komis Helene som ni redan vet :)
Annars så har jag faktiskt inte så himla mycket att tillägga för tillfället. Jag ska försöka ta lite kort i helgen som jag kan lägga ut på bloggen nästa vecka!! :)
Ha nu en fin helg så hörs vi! Puss och Kram Elinor
Jag och min älskade Anders förra vintern/våren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: