JOSEFINE & ELINOR

VECKAN SOM GÅTT

Kategori: Allmänt

Hallå där! Jag tänkte berätta för er vad jag gjort den senaste veckan då jag inte har haf tid att uppdatera blogge sedan i söndags. ;) Låt oss börja;
Måndag: I måndags var jag i skolan och efter skolan så hängde jag med Heléne och pluggade lite med henne.
Tisdag: I tisdags hade jag naturkunskapsprov som gick superdåligt.... TYVÄRR. Efter skolan så gjorde jag ingenting. Eller jo, jag hängde med min man.
Onsdag: Onsdagen spenderades i solen. Jag var ledig eftersom jag skulle till tandläkaren så på förmiddagen så hängde jag i solen. Efter tandläkaren så gick jag och Josefine på stan en sväng, sen köpte vi med oss varsin glass upp till berget och myste lite där.
Torsdag: Det blev en spontanutgång i torsdags med några från klassen. Så himla roligt hade jag. Vi var på alla möjliga ställen i Skövde. Först på taket, sen på glädje, sen på taket i gen och avslutade kvällen gjorde vi på husaren. Som sagt, den roligaste utgången på länge! :)
Fredag: Bakisag. Haha nemen jag mådde faktiskt bra tillskillnad från några andra utan att nämna några namn ;) Efter skolan igår så åkte jag, louise och heléne till Sjötorpa i Skullan och hängde. Jag tog årets första dopp.. Helt underbart var det. Igår kväll så grillade jag och Anders och efter det så däckade båda två i soffan ;)
Lördag: Idag ska jag jobba kväll i hemvården. Jag börjar 15 och slutar 21.30. Sen är det bara att åka hem och nana för att imorgon bitta upp och hoppa och vidare mot stallet :)
Ha en underbar dag allihopa! Kramar Elinor
Mums, våran goda sallad vi gjorde igår till grillköttet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: