JOSEFINE & ELINOR

VECKAN SOM GÅTT

Kategori: Allmänt

Hejsan allihopa! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det toppen! Det inväntas jobb 15-21.30 ikväll så jag har tagit/skall ta det lugnt tills dess.
Igår kom jag hem från göteborg efter en natt och två dagar där med klassen. I tisdags var vi på studiebesök på rättspsyk som ligger på hisingen, efter det på kvällen så blev det teater med klassen + lärarna sedan utgång med klassen. Igår var vi och hälsade på polisrytteriet. Det var underbart kul. Vilka fantastiska hästar alltså. En sån häst vill jag ha. :)
Förra helgen var jag och anders + hans kompisar ute och partade och i söndags så var vi på dop, så himla mysigt. Det var hans kompis son som döptes. :>
Ne nu ska jag allt ta och laga mig lite mat så jag orkar en kväll på jobbet. Ha det underbart denna långhelg allesammans.
Pussar och kramar från Elli



Bild på mig, Anders och Marcus från i lördags


Lördags....


Från dopet i söndags


Jag och min fina Heléne på bussen till gbg i tisdags

Här har vi min goa klass på väg ner till göteborg i tisdags


Lisa och Heléne, gbg


Jag, Louise och Alexandra, gbg


Förferre på vandrarhemmet, gbg


Jag och fina Louise


Lousie och Emelie på Berså, gbg

Polisrytteriet, gbg


Heléne ger pollarna gräs :)


Sista bilden, polishäst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: